Friday, January 2, 2009

睡不能睡

Having trouble getting into sleep recently.
Now , even better tooth pain @ the middle of the nite .
So update blog (cos nothing better to do)

27/12/08 Dinner with Kit , lina + derrick & dehleen
I receive some great gifts. Thanks YOU.

29/12/08 Went out with wei , aw , CYB , hai (don know can include or nt).
Do nothing day .

31/12/08 (half day)
Went blowing after work with kevin , DOM and JiaLing .
1st time playing (not joking )
Then went to Drinker number 1 ( Jason) home then meet up wailoon + aw go eat dinner before
hitting to raffles meet up wei and CYb.
Fish Burger came later cos of work. He is more and more Er Xin . Hehe.
Firework so fast and like any how like that . So smoking till i don know what to say .

1 happy things is the order of Jingru EP will be @ my door step soon .
Whahaa.

Recently don know why like this 2 songs so much . (Cest La Vie)
吴克群 - 爱太痛
吃不能吃 睡不能睡
没有了你 全都不对我都学不会
把爱敷衍用笑容来把眼泪催眠
笑不能笑 哭不敢哭
人不像人 鬼不像鬼
朋友都说这
不过失恋 但我却连呼吸都胆怯
能不能不爱了 因为爱太痛了
我痛得快死了 却无法把你忘了
能不能不爱了 爱情它太痛了
我痛得快死了 却无法把爱割舍
... 我不能睡 ...我不能够 不能够不爱了


残废
爱里行动不便 追不上你的美
脚步再快跟不上你的嘴 分开我骗了谁
想擦掉你的脸 擦不掉痛却更明显
你说你要的世界 在很远
我不了解 分手就分手 别把话说得太美
我像个残废 飞不出你的世界
借不到一点安慰 为什么你拼命后退
退到了边界 结果我没了知觉
就连痛都嫌浪费
在爱里残废 非弄得伤痕累累
累到我无力再追 最怕你突然要挽回
回到了原点 原点却又像终点
然后 多痛 一遍


Sian 5am onli , still got an hour to go .
Go play face book . stop here

No comments: